Το φεστιβάλ - The festival














DASEIN PHILOSOPHY CAFE
Σολωμού 12, Εξάρχεια
Solomou 12, Exarheia
dasein@dasein.gr
Τel. 210 3841857

http://www.dasein.gr/

Χάρτης - map


_____________________________________



Αθήνα 29-31 Μαΐου 2009


Τρεις νέοι ευρωπαίοι συγγραφείς και τρεις έλληνες συνάδελφοί τους συμμετέχουν στην Αθήνα σε ένα τριήμερο αναγνώσεων, συζητήσεων και παράλληλων εκδηλώσεων.


Athens 29-31 May 2009


Three young european writers along with three greek writers participate in a three-day festival of readings, discussions and related events.


_____________________________________
ΘΕΜΑ
Η λογοτεχνία είναι, πάνω από όλα, καλλιέργεια γλώσσας. Η Γλώσσα, εντούτοις, δεν περιορίζεται στην ομιλία, ούτε αποτελείται αποκλειστικά από λέξεις και γραφή. Κάθε μορφή ανθρώπινης έκφρασης –είτε είναι τέχνη, επιστήμη ή δράση- δημιουργεί την δική της γλώσσα, χρησιμοποιεί το δικό της λεξιλόγιο, και ξεδιπλώνει αφηγήσεις. Αυτή τη χρονιά στο Dasein, θα προσεγγίσουμε την ποικιλία αυτών των εκφράσεων, ανιχνεύοντας τις διαφορές τους και αναζητώντας τα κοινά τους σημεία. Έχουμε την χαρά να φιλοξενούμε μια ομάδα συγγραφέων και καλλιτεχνών που στέκονται στο μεταίχμιο ανάμεσα σε διαφορετικές γλώσσες, σε μέσα και ιστορίες, και στοχάζονται ακριβώς από (και για) την θέση του μεταιχμιακού. Θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στο Dasein και θα τους ζητήσουμε να κουβεντιάσουν μαζί μας για τα πολλά πρόσωπα της δημιουργίας.

ΤΗΕΜΕ

Literature deals primarily with the cultivation of language. Language though is not restricted to words, or to speaking and writing. Every domain of human expression -be it art, science or action- constructs its own language, has its unique vocabulary and unfolds narratives. This year at Dasein, we are looking at this actuality of expressions recognizing their multiplicity and exploring their common elements. We have the pleasure to welcome a group of artists and writers that exemplify this divergence, by standing between languages, between media, between histories. They shall present their work and we shall ask them to discuss with us about the many faces of creation.


_____________________________________